Adwords Eğitim Zirvesi, farklı sektörlerden katılımcı kitlesi, öğrenciler, yöneticiler ve reklamcılar ile birlikte tamamlandı!
İstanbul’un en iyi otellerinden Titanic City Hotel’de, Adwords dünyasının en iyi eğitmenleri ile gerçekleşen Adwords Zirvesi, dijital pazarlamanın tüm sırlarını ve tekniklerini katılımcılarla paylaştı.
Adwords’ün nasıl kullanıldığını merak edenler, SEO ve sosyal medya uzmanları ile internet reklamcılığını meslek edinmek, web siteleri için reklam kampanyaları oluşturmak, web sitelerinin ziyaretçi sayısını yükseltmek, arama motorlarında ilk sıraya yerleşmek isteyenler için düzenlenen eğitim Dijital Pazarlama Uzmanı Cem Orman’ın açılış konuşması ile başladı. Zirvede işlenecek konular ve eğitim sonu verilecek ödüller üzerinde duruldu.
Katılımcılara Adwords Zirvesi hakkında bilgi verildikten sonra ilk olarak Adwords nedir ve ne değildir, üzerine tartışıldı. Adwords hesabı oluştururken dikkat edilmesi gerekenler ve Adwords araçları anlatıldı.
Adwords Zirvesi 1.gün eğitimi Google Adwords Reklam Biçimleri oturumu ile devam etti. Eğitmenimiz kampanya oluşturmayı, reklam hedeflemeyi, dil ve yer hedeflemeyi, anahtar kelime hedeflemeyi uygulamalı olarak anlattı. Ayrıca reklam verme seçiminden bahsederek katılımcıların sorularını yanıtladı.
Sonraki oturumda ise Google Adwords hesap yapısı üzerinde durularak kampanya oluştururken dikkat edilmesi gerekenlerden bahsedildi. Bütçenin nasıl kontrol edileceği, ödeme işlemlerinin nasıl yapılacağı ve kampanya optimizasyonu üzerinde duruldu.
Yemek molasında ve kahve aralarında katılımcılar eğitmenlerimize kişisel markaları ve firmaları hakkında soru sorma şansına ulaştılar. İlk gün Adwords eğitimi soru – cevap bölümü sonrasında tamamlandı.
2. Gün Adwords eğitimimiz ise SEO Akademi eğitmeni ve Dijital Pazarlama Uzmanı Cem Orman’ın konuşmasıyla başladı. Reklam Grubu Düzeyi Ayarları oturumunda anahtar kelime eşleme türlerinden ve hesap düzeyi ayarlarından bahsedildi.
Adwords Zirvesi katılımcılarının ilgisini çeken bir konu olan görüntülü reklam ağı oturumunda efektif reklamlar oluşturmanın yolları anlatıldı. Remarketing kavramının öneminden bahsedildi.
Dönüşüm kodu oluşturma konusundan sonra Youtube Reklamları adlı Adwords Zirvesi oturumumuzda reklam biçimlerinin nasıl kullanılacağı da öğretilmiş oldu. Ardından Google Adwords reklamlarının performanslarının nasıl takip edileceği ve faturalandırma ile performans optimize etme üzerinde duruldu.
Google’da Etkin Optimizasyon Yöntemleri bölümünde ise SEO’nun Adwords kampanyalarına nasıl katkı sağlayacağı anlatıldı. Ardından Analytics hakkında temel bilgiler verildi. Son olarak Adwords raporlama sistemi ve rapor oluşturma anlatıldıktan sonra dijital pazarlamacı adaylarına nasıl sunum yapmaları gerektiği hakkında püf noktaları verildi.
Genel Tekrar bölümümüzde ise 2 gün boyunca anlatılanlar derlendi ve katılımcıların soruları yanıtlandı. Ardından yapılan çekilişle 1 kişiye SEO Akademi’den SEO Eğitimi, 1 kişiye Foto Life Akademi’den Temel Fotoğrafçılık Kursu hediye edildi ve kapanış konuşmasıyla zirve tamamlandı. Sertifikaların dağıtılmasından sonra hatıra fotoğrafları çekilerek katılımcılara veda edildi.